S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

AKCE "NEJ"

KONTAKTY

FIDex
Hrádek 207
739 97 HRÁDEK nad Olší
tel: CZ - emtéčko MT : (+420) 792 378 435
fidex@email.cz

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

cena 199,00 Kč (8,08 EUR)
skladem
cena 95,00 Kč (3,86 EUR)
skladem
cena 99,00 Kč (4,02 EUR)
skladem


VRÁCENÍ ZBOŽÍ a REKLAMACE

Vrácení zboží kupujícím (příloha VOP).

Při tzv. dálkovém nákupu v e-shopu má Kupující právo vrátit doručené objednané nepoužívané a nepoškozené zboží Prodávajícímu zpět v zákonem dané lhůtě 14 dnů od převzetí zboží a to i bez udání důvodu vrácení.  Vrácení (zaslání) zboží provádí Kupující zasláním na adresu Prodávajícího (dle daňového dokladu - FIDex, Hrádek 207, 739 97 Hrádek), a to na vlastní náklady.  (jako zásilku BEZ dobírky). Po převzetí a kontrole vráceného zboží (pokud je vše bez závad) vrátí Prodávající Kupujícímu převodem na jeho účet (obvykle obratem, nejpozději do jednoho týdne) patřičnou částku, která je rovna :

a) při vrácení celé objednávky hodnotě celé částky zaplacené Kupujícím Prodávajícímu na účet předem nebo přepravci v hotovosti dobírkou při převzetí

b) při vrácení části objednávky rovna hodnotě vráceného zboží dle kupního dokladu

K vrácené zásilce Prodávající přikládá vyplněný formulář (ke stažení a vytisknutí zde: (připravujeme) )

(nemá-li Kupující možnost vytištění tohoto dokladu uvede údaje dle tohoto formuláře na čistý papír ručně)  

.

Reklamace zboží kupujícím (příloha VOP).

a) V případě, že zaslané zboží vykazuje vadu nebo vady, které chce Kupující reklamovat, uvědomí Kupující Prodávajícho o této skutečnosti mailovou zprávou na adresu fidex@email.cz. Kromě popisu závady je vhodné připojit do zprávy i elektronické fotografie reklamované vady. Ze strany Prodávajícho budu kupující obratem informován o přijetí reklamace a navrženém způsobu řešení reklamace. Prodávající může i nemusí vyžadovat zaslání reklamovaného zboží. Nejzažší lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů. Prodávající si může vyžádat posouzení reklamace výrobcem daného zboží, jehož stanovisko je rozhodující pro posouzení reklamace.

b) V případě reklamace již používaného zboží v zákonem dané lhůtě záruky (upozorňujeme, že obzvláště u zboží textilní povahy doba záruky nemusí být totožná s dobou životnosti zboží) je postup stejný jako v bodě a)

Výměna zboží

V případě požadavku výměny nepoužitého zboží (za jinou velikost) nás nejdříve kontaktujte e-mailem nebo telefonicky k ověření proveditelnosti výměny (z hlediska dostupnosti zboží). Poté zboží zašlete na naši adresu. Zaslání zboží k výměně je za paušální snížený poplatek za dopravné 50 Kč.

YjQ1NT