S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

AKCE "NEJ"

cena 59,00 Kč (2,40 EUR)
skladem
cena 55,00 Kč (2,23 EUR)
skladem
cena 59,00 Kč (2,40 EUR)
skladem

KONTAKTY

FIDex
Hrádek 207
739 97 HRÁDEK nad Olší
tel: CZ - emtéčko MT : (+420) 792 378 435
fidex@email.cz

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

cena 85,00 Kč (3,45 EUR)
skladem


VRÁCENÍ ZBOŽÍ a REKLAMACE

Vrácení zboží kupujícím (příloha VOP).

Při tzv. dálkovém nákupu v e-shopu má Kupující právo vrátit doručené objednané nepoužívané a nepoškozené zboží Prodávajícímu zpět v zákonem dané lhůtě 14 dnů od převzetí zboží a to i bez udání důvodu vrácení.  Vrácení (zaslání) zboží provádí Kupující zasláním na adresu Prodávajícího (dle daňového dokladu - FIDex, Hrádek 207, 739 97 Hrádek), a to na vlastní náklady.  (jako zásilku BEZ dobírky). Pokud chcete zaslat zpět prostřednictvím Zásilkovny - adresujte na výdejní místo Zásilkovny č. 11226 - ČS PRIM Hrádek.

Po převzetí a kontrole vráceného zboží (pokud je vše bez závad) vrátí Prodávající Kupujícímu převodem na jeho účet (obvykle obratem, nejpozději do jednoho týdne) patřičnou částku, která je rovna :

a) při vrácení celé objednávky hodnotě celé částky zaplacené Kupujícím Prodávajícímu na účet předem nebo přepravci v hotovosti dobírkou při převzetí

b) při vrácení části objednávky rovna hodnotě vráceného zboží dle kupního dokladu

K vrácené zásilce Prodávající přikládá vyplněný formulář (ke stažení a vytisknutí zde: Formulář vrácení zboží B.pdf *

(nemá-li Kupující možnost vytištění tohoto dokladu uvede údaje dle tohoto formuláře na čistý papír ručně)  

* V případě zaslání zboží zpět ve stavu, který vyžaduje úkony a činnost nutné k jeho uvedení do původní stavu (netýká se obalu zboží), má prodávající nárok na odpočet těchto nákladů z hodnoty zboží. Zboží vracejte v adekvátně velkém zasílacím obalu (nepoužívejte původní zmenšený zasílací bílý plastový sáček), nikoliv zmačkané, zmuchlané, skrčené (ušpiněné) apod.

.

Reklamace zboží kupujícím (příloha VOP).

a) V případě, že zaslané zboží vykazuje vadu nebo vady, které chce Kupující reklamovat, uvědomí Kupující Prodávajícho o této skutečnosti mailovou zprávou na adresu fidex@email.cz. Kromě popisu závady je vhodné připojit do zprávy i elektronické fotografie reklamované vady. Ze strany Prodávajícho budu kupující obratem informován o přijetí reklamace a navrženém způsobu řešení reklamace. Prodávající může i nemusí vyžadovat zaslání reklamovaného zboží. Nejzažší lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů. Prodávající si může vyžádat posouzení reklamace výrobcem daného zboží, jehož stanovisko je rozhodující pro posouzení reklamace.

b) V případě reklamace již používaného zboží v zákonem dané lhůtě záruky (upozorňujeme, že obzvláště u zboží textilní povahy doba záruky nemusí být totožná s dobou životnosti zboží) je postup stejný jako v bodě a)

Výměna zboží

V případě požadavku výměny nepoužitého zboží (za jinou velikost) nás nejdříve kontaktujte e-mailem nebo telefonicky k ověření proveditelnosti výměny (z hlediska dostupnosti zboží). Poté zboží zašlete na naši adresu. Zaslání zboží k výměně je za paušální snížený poplatek za dopravné 50 Kč.

ODdhZmJ